مرکز آموزشی درمانی حافظ
میز ارتباط مردمی؛ شنیدن صدای مردم وظیفه ماست
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حافظ، به منظور تقویت ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولین، میز ارتباط مردمی در بیمارستان حافظ شیراز برگزار شد. در این برنامه، بیش از ۳۰ نفر از مراجعهکنندگان با حضور در میز ارتباط، مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را به صورت رودررو با مسئولین بیمارستان مطرح کردند.

در جریان برگزاری میز ارتباط مردمی، مراجعه کنندگان به صورت مستقیم با مسئولین بیمارستان دیدار و پاسخهای لازم ارائه گردید.
«کاظم شعبانی»مدیر بیمارستان حافظ، بیان نمود: هدف ما از برگزاری میز ارتباط مردمی، شنیدن بیواسطه دغدغههای مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان است. این ارتباط مستقیم باعث میشود تصمیمات مدیریتی دقیقتر و متناسبتر با نیازهای واقعی بیماران اتخاذ شود. ما خود را موظف میدانیم که صدای مردم را بشنویم و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگو باشیم.

وی همچنین تأکید کرد که این روند به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و بیمارستان حافظ آماده دریافت پیشنهادها و انتقادات مردمی برای ارتقای کیفیت خدمات درمانی است. این اقدام، گامی مؤثر در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و تقویت اعتماد عمومی به مجموعه بیمارستان حافظ ارزیابی میشود./ن.قاسمی
پایان خبر
نظر دهید