• 1404/06/29
  • - تعداد بازدید: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی حافظ

راه‌اندازی ایستگاه اطلاع‌رسانی «از من بپرس» با هدف پاسخ گویی به مراجعین نظام ارجاع الکترونیک

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حافظ، در راستای ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی و تسهیل ارتباط میان مراجعین و واحدهای درمانی، این مرکز اقدام به راه‌اندازی ایستگاه اطلاع‌رسانی «از من بپرس» در ورودی بیمارستان نموده است.

600

«کاظم شعبانی» سرپرست مدیریت بیمارستان بیان کرد: این ایستگاه با حضور کارشناس مددکاری، با هدف پاسخ‌گویی مؤثر به مراجعین، به‌ویژه در زمینه سیستم نظام ارجاع الکترونیک راه‌اندازی شده است. نظام ارجاع الکترونیک، سازوکاری نوین در نظام سلامت کشور است که مسیر درمان بیماران را هدفمند و منظم می‌سازد. این ایستگاه نقش مهمی در راهنمایی مراجعین در این مسیر و پاسخ‌گویی به سوالات مرتبط با فرآیند ارجاع دارد.

600

در ادامه افزود: همچنین با راه‌اندازی این ایستگاه، مراجعین می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه مسیرهای مراجعه به بخش‌ها، نوبت‌دهی کلینیک‌ها، خدمات درمانی، و سایر موضوعات مرتبط دریافت نمایند.

در پایان «کاظم شعبانی» گفت: امیدواریم با اجرای این طرح، بتوانیم خدماتی شایسته و درخور شأن مردم عزیزمان ارائه دهیم و تجربه حضور در بیمارستان را برای مراجعین عزیز ساده‌تر، سریع‌تر و رضایت‌بخش‌تر کنیم و گامی مؤثر در جهت بهبود دسترسی به خدمات درمانی برداریم./ن.قاسمی

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اسلایدشو,اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 132588
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید