منوی سایت
نظر سنجی بیمارستان
کیفیت خدمات آموزشی ، درمانی بیمارستان حافظ را چگونه ارزیابی می کنید؟
 
نظر سنجی وب سایت
کدام قسمت وب سایت بیمارستان حافظ مفید تر است؟
 
صفحه اصلی معرفی معرفی بیمارستان خط مشی


خط مشي كيفيت مركز آموزشي درماني حافظ

 


                                                                                                                                                                                               

مركز آموزشي درماني حافظ با رسالت ارائه خدمات درمانی و آموزشی در سال 1343 تأسيس گرديده است. اين مركز با شعار چشم انداز، پیشرو به سوی کلاس جهانی و محکی برای سایر سازمانهای ایرانی و  به منظور توسعه وكيفيت و خشنودي و رضايت مراجعين خود سيستم مديريت كيفيت بر مبناي استاندارد  ايزو 9001 سال 2008 را برگزيده و در جهت استقرار، توسعه و اثربخشی آن تلاش مي نمايد و به همین منظور اصول زير را به عنوان سرفصل اهتمام همكاران به كيفيت قرار داده است .

 

1.       کسب خشنودي ذینفعان

2.       بهبود مستمر فرآيند ها و فعاليت ها

3.       توسعه مشاركت كاركنان در کیفیت خدمات و ایمنی بیمار

4.       توسعه فعاليت هاي آموزشی و حرفه اي كاركنان

5.       استفاده از استاندارد هاي روزآمد بيمارستاني و تكنولوژي روز در ارائه خدمات

6.       بكارگيري و توسعه الزامات ملي و بين المللي زیست محيطي و ايمني و بهداشت كاركنان،بیماران و مراجعين

7.       حفظ امنيت اطلاعات و استفاده مناسب از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات

8.       تعامل سازنده با سازمانهاي همراستا

9.       مدیریت دارایی ها و مصرف

 

 

اين خط مشي با همفكري همكاران تهيه گرديده و انتظار مي رود كه در تحقق آن كوشش نمايند ، همچنين اين خط مشي ساليانه و حسب مورد ، بازنگري مي گردد .


                                                 با آرزوي توفيق الهي

           دكتر سید مستجاب رضوی نژاد

رئيس مركز آموزشي درماني حافظ

تقویم شمسی و زمان

پنجشنبه | ۳۰ , شهریور
آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز111
mod_vvisit_counterدیروز148
mod_vvisit_counterاین هفته737
mod_vvisit_counterهفته گذشته1097
mod_vvisit_counterاین ماه3251
mod_vvisit_counterماه گذشته4536
mod_vvisit_counterکل بازدیدها287463

در 20 دقیقه گذشته : 2
آی پی شما : 54.225.26.154
,
امروز : 30 شهریور 1396