منوی سایت
نظر سنجی بیمارستان
کیفیت خدمات آموزشی ، درمانی بیمارستان حافظ را چگونه ارزیابی می کنید؟
 
نظر سنجی وب سایت
کدام قسمت وب سایت بیمارستان حافظ مفید تر است؟
 
صفحه اصلی راهنمای بیماران حامی بیمار

 

Hemayat واحد حامی بیمار  (مددکار اجتماعی)


 مرکز آموزشی درمانی حافظ  در راستای طرح تکریم ارباب رجوع ، افزایش رضایتمندی ، ایجاد احساس آرامش روحی و روانی بیشتر ، شناسایی انتظارات و نیازها و سرعت بخشیدن به روند اجابت در خواست ها ی شما عزیزان واحدی با نام حامی بیمار را راه اندازی نموده است .

 


 

موقعیت فیزیکی واحد حامی بیمار: ساختمان اداری بیمارستان اتاق شماره  1

مسئول واحد: خانم دهقانی

شماره تلفن های تماس:    36-6271531    داخلی  313

ساعت حضور:     7:15 الی 14:15

آدرس ایمیل:           این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید

نحوه ارتباط با صندوق صوتی بیمارستان :پس از تماس با شماره های بیمارستان (36-6271531) عدد  6 را شماره گیری کرده و مطابق گفتار اپراتور انتخاب خود را انجام دهید.


فعالیت های این واحد به شرح زیر می باشد:

 

   مصاحبه و مشاوره با بیمار و خانواده او به منظور آگاهی  از وضعیت اجتماعی و اقتصادی بیمار

   تعیین ، تامین و تسهیل نیازهای درمانی و نیازهای مالی بیماران نیازمند

   معرفی بیماران بستری شده به مراکز و موسسات حمایتی در صورت نیاز

         - بیمارانیکه در زمینه پرداخت هزینه درمان مشکل مالی داشته باشند با کمیته امداد امام خمینی مکاتبه می شود.

-              - بیمارانیکه بدون دفترچه بیمه به بیمارستان مراجعه کرده اند وجهت پرداخت هزینه آزاد با مشکل مواجه هستند در همان ابتدای بستری به بیمه خدمات درمانی جهت استفاده از بیمه ایرانیان معرفی می گردند.

  - بیمارانیکه در تهیه و خرید داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز با مشکل مالی مواجه هستند به بهزیستی معرفی می گردند

  - مهاجرین خارجی که در پرداخت هزینه درمان خود مشکل داشته باشند با اداره پناهندگان سازمان ملل مکاتبه می گردد.

  - بیمارانیکه جهت پرداخت هزینه درمان با مشکل مواجه باشند و تمایل به گرفتن وام و پرداخت آن در درازمدت داشته باشند به صندوق مهر حضرت زهرا(س) معرفی می گردند

جمع آوری کمک های مردمی جهت بیماران نیازمند

فراهم نمودن تسهیلات برای بیماران در حین ترخیص در صورت نیاز

  پیگیری امور مربوط به بیمارانی که پس از پایان دوره درمان و ترخیص نیاز به پیگیری های مجدد دارند

  انجا م پیگیریهای درمانی جهت بیماران  شامل:

-  اطلاع از وضعیت بیمار

-  درخواست تسریع در سیر خدمات درمانی

-  درخواست نوبت پزشکان

-  تقاضای ترخیص با رضایت شخصی که مورد  موافقت بخش قرار نگرفته است

-  در خواست تسریع در پذیرش یا ترخیص

-  هماهنگی و راهنمایی بین بخش های مختلف در خصوص امور جاری و قانونی

-  در خواست ملاقات بیمار


      آگاهی دادن به بیماران در خصوص منشور حقوق بیمارارن که تکالیفی را جهت پرسنل در بر دارد و حقوق پرسنل که تکالیفی را جهت مراجعین مشخص می کند.

         ثبت و پیگیری شکایات و پیشنهادات مراجعین و بیماران

در این مرکز از ابتدای مرداد ماه 1390 شکایات مراجعین بر اساس  سیستم مدیریت شکایات مشتری ISO 10002  پیگیری می شود. شکایات و پیشنهادات به صورت  کتبی، حضوری، تلفنی ، اینترنتی و صندوق صوتی  اخذ می گردد.



 
تقویم شمسی و زمان

جمعه | ۳۱ , شهریور
آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز2
mod_vvisit_counterدیروز140
mod_vvisit_counterاین هفته768
mod_vvisit_counterهفته گذشته1097
mod_vvisit_counterاین ماه3282
mod_vvisit_counterماه گذشته4536
mod_vvisit_counterکل بازدیدها287494

در 20 دقیقه گذشته : 2
آی پی شما : 54.156.67.164
,
امروز : 31 شهریور 1396